DCIM100MEDIA
mde

Opstregningsløsninger, der giver liv til udendørs arealer

DGB-Markering har siden 2015 leveret farverige opstregningsløsninger til udendørs arealer. Vi er til stede over hele landet, og vores arbejde kan findes i hele Danmark.

DGB Markering er en del af Dansk Gummibelægning, som blev stiftet i 2013. Derfor kan vi tilbyde mere end 10 års erfaring i branchen. Vi leverer ikke blot god service og et godt stykke arbejde, men vi kan også give dig rådgivning og sparring om dit forestående projekt.

Du kan også række ud, hvis du har et projekt i tankerne og er i tvivl om, om det kan lade sig gøre. Hos DGB Markering lader vi os ikke begrænse, og vores brede vifte af produkter kan sammensættes på alverdens måder, så du kan få det resultat, du ønsker.

Vi tilbyder en række forskellige services, bl.a.:

• Dekorative teromplastopstregninger
  • Sports- og fintessopstregninger
  • Opstregninger til leg og læring
  • Sportsbaner
Billede 14.09.2022 10.20.26
Billede 22.04.2022 11.03.52

DGB Markering hjælper gennem hele processen

Med vores mange års erfaring kan vi hos DGB Markering give dig de bedste, mest kreative og funktionelle løsninger. Vi er der igennem hele processen og hjælper med alt lige fra sparring til installering og tilpasning af design.

DGB-Markering har en klar vision om at bruge vores brede sortiment, der består af over 200 produkter, til at bringe farve, leg, læring og aktivitet til ellers kedelige beton- og asfaltoverflader. Vi står klar til at hjælpe jer med at peppe skolegården eller legepladsen op og give den nyt liv, der inspirerer til både leg og læring.